вторник, 25 април 2017 г.

First Date Book Tag


Бях тагната преди време (благодаря на Мартин, за което) и най-сетне реших да го направя.

1. The awkward first date – книгата не беше лоша, но искрата липсваше за теб.


Даркмут. Това не е задължително лоша книга, даже си е много хубава, но гледайки сега назад, почти не се сещам за нея. Просто нещо й липсваше...А може би middle grade книгите наистина не са за мен, защото с Железният изпит е същата работа, само дето там колкото повече мисля за книгата, толкова по-малко ми харесва.

2. The cheap first date- книга, която не оправда очакванията ти.



Смятах отново да посоча The Book Thief, но реших, че да го повтарям във всеки пост ще стане твърде много, затова и аз като Мартин ще посоча Домът на мис Перигрин за чудати деца. Това е много хвалена книга, чиято обстановка трябваше да изглежда зловеща, страшна...Или поне това ми намекваха невероятните фотографии в романа. Обаче, обстановката в книгата е направо розова в сравнение с Кутия за птици например. Да не говорим колко детска (и противна по отношение на връзката) се оказа. (И все пак имам селфи с нея...)

3. Well-prepared first date- книга, която е била по-добра от очакваното



 Трилогията Скъоценни камъни я отлагах много време. Първоначално дори не исках да чуя за пътуване във времето, дори не знам защо, но си бях втълпила, че не харесвам подобни неща. След това не знам как се реших да я започна, но докато се усетя, вече бях прочела първата и нямах търпение за втората и третата и просто...Те все още са една голяма изненада за мен.

4. Hot but dumb- красива корица, не толкова добро съдържание


  Честно казано, първата книга, която ми дойде наум беше Самодива, но тъй като съм я тропала достатъчно, си помислих, че е по-добре да спомена Веровещица, която ме изнерви дотолкова, че дори не можах да я довърша. Адски много харесвам корицата, но в първите 50 страници на това чудо поне десет пъти се повтарят "Адски двери!" сякаш това е единствената ругатня, която е успяла да измисли авторката. (И преди някой да реши, че това не е достатъчен аргумент, реших да си спестя километричния анализ на 60-те страници, които успях да прочета.)

5. Blind date- книга, която си започнала без да знаеш нищо за нея


  МЪГЛОРОДЕН! НИЩИЧКО НЕ ЗНАЕХ ЗА ПОСЛЕДНАТА ИМПЕРИЯ, НИЩО! И ЕТО МЕ СЕГА, ДВЕ ГОДИНИ ПО-КЪСНО, ВСЕ ОЩЕ ОБОЖАВАЩА ТАЗИ ТРИЛОГИЯ! Така де, blind dates aren't so bad after all.

6. Speed dating- книга, която прочете много бързо


  Нужно ли е да казвам нещо? Прочетох и трите много бързо, изключително бързо, а поредицата Кейт Даниелс я минах общо за 2 седмици и малко, ако не се лъжа. Но пък обожавам тази снимка. Минутка мълчание за красотата й.

7. The Rebound- книгата, която прочете веднага след book hangover, което до някъде развали удоволствието от книгата.

Тук съм пас. Обикновено нямам такива проблеми с махморлуците, а по-скоро с читателския застой, но не съм била в такъв от доста дълго време (опази, Боже!).

8. Overly enthusiastic date- кига, която се "престараваше"

 Не искам отново да съм пас. Все трябва да има някоя книга, която да ми се е сторила насилена... Е, не искам да споменавам Крадецът на книги, но като нямам друг избор... Тази книга дори не заслужава снимката й да бъде в този пост.

9. The perfect first date- книга, която беше перфектна


Тази книга е уникална, тя е страхотна, невероятна...тя е ПЕРФЕКТНА! Вече няколко пъти съм споменавала колко обичам да чета за психопати, социопати, безмилостни убийци и просто за престъпници и леко чалнати в главата хорица, които нямат никакъв проблем с убиването. Освен това обожавам да чета за такива герои, които са с 10 стъпки пред останалите, какъвто е и Тайръс, уникални герои, страхотно изградени и аз съм просто...възхитена!  (И не са престъпници, просто го вметнах.)

10. Humiliating first date- книга, която ми е неудобно да призная, че съм харесала/ неудобно ми е да я чета на публично място

  На тази книга нямам снимка и не искам и да качвам, защото достатъчно засрамващо е да го напиша. О като оргазъм отговаря на втората част от въпроса по очевидни причини. Даже си я бях подвързала с бяла хатия, за да не се вижда заглавието. Друга книга, която да отговори на същия въпрос е Сълзи от злато, тъй като на корицата има една почти разголена мадама и мъж, която я целува по врата. Може и да не сте я чували, мисля, че е на около 20 или 30 години.
  Не мисля, че ми е неудобно да призная, че харесвам някоя книга, обикновено ми е неудобно да чета на публично място романи, чиито корици крещят "Чета за секс!" и това са предимно нещата на егмонт, които не чета (вече).

И ето, че се разочаровах, защото тагът свърши. Тагвам Мели и Валя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...