четвъртък, 18 май 2017 г.

Full series that I own and have read #3


  Преди време създадох тази серия от постове за целите поредици, които съм чела и притежавам и сега е ред на следващата от този тип. Имам проблем с компютъра и ми се наложи да се задоволя със снимките без да съм ги обработила и затова са по-зле от обикновено, но поне се знае, че са мои. Хех. 
  Целта на тази серия от постове не е съвсем точно определена. Наистина нямам какво друго да публикувам точно преди матурите, а тъй като съм инат, не искам да позволявам на нищо да застане между мен и обичайните ми хобита.  
  Намислила съм да пусна постове и за целите поредици, които притежавам, но НЕ съм чела, която ще е просто да покажа частица от безкрайната ми купчина за четене. А преди това ще оставя линк към предишните два поста: Първи пост и Втори пост.

1. Реликвите на смъртните

  Както се вижда, имам всичките книги, при това първите три са със старите корици. Иронията е, че седмица след като реших най-накрая да се сдобия с всяка една от тях вече имах първите три, а тепърва Ибис започна да ги преиздава с по-хубавите корици, но тъй като все още не съм чак такъв маниак, че да събирам всичко наново, не съм си ги купувала отново. (Нямам и място.)
  Харесвам поредицата по две причини- първо, защото си е много добра, поне според мен и второ, защото има сантиментална стойност за мен. Тя е сред първите, които прочетох и със сигурност ще си остане в сърцето ми дълго време. Обичам събитията в нея и героите (особено Малек) и макар да не съм особено очарована от сериала, се влюбих във филма, когато излезе. 
  (Освен това, Реликвите на смъртните е една от малкото поредици, които съм препрочитала изцяло.)
  Ако на някого му е нужно ревю на някоя от книгите на поредицата може просто да напише в търсачка на блога ми, горе вдясно, името на Касандра Клеър или на някоя от книгите.

2. Адски устройства

 Тази също има специално място в сърцето ми, а освен това прочетох книгите в реда, в който трябваше, още преди да разбера, че има някаква особеност в четенето на книгите на Касандра Клеър. Просто се случи така, че чаках излизането на последната и нямаше какво друго да чета освен някакви книги, които бяха в същия свят. Тъй като бях още в началния си читателски период, нямах идея какво чета. (Още няколко пъти да повторя "чета"?!)
  Четири години по-късно препрочетох и тази трилогия и й се насладих като за първи път. Обикновено помня почти всичко от книгите, които съм чела, особено ако ги държа в ръцете си, а започна ли реално да ги чета си спомням всичко, ей така, изведнъж.  Понякога помня само най-важните обрати, както беше тук, но идеята ми е, че тази трилогия съм я чела не веднъж, а два пъти. Втория път просто реших, че трябва да я притежавам. (В 8-ми клас ги бях взела от една приятелка.)
  Отново казвам, ако някой има нужда от ревю, търсачката ми е горе вдясно. Днес не слагам линкове, заради проблемът ми с компютъра и ми е трудно от таблета да се ровя навсякъде.

3. Перфектната химия

  Това може да не ми е сред любимите трилогии, най-вече защото е твърде тинейджърска за мен, но е сред тези, които ги притежавам всичките и съм ги чела. По принцип нямах намерението да го правя, но когато Ибис ми ги изпратиха (за което естествено съм им благодарна), реших, че все ще им дам шанс. (Това беше един период, в който всеки получи едни и същи книги по едно и също време.)
  Отново имам ревюта на всичко.

4. Скъпоценни камъни

  Разказвам една и съща история, но миналото няма как изведнъж да се промени. Обичам тази трилогия. Когато реших да я прочета не харесвах пътуването във времето и със сигурност имах някакви големи предразсъдъци, но усетих онова чувство, което ме кара да чета книги извън моите типични предпочитания и реших да се сдобия с първата (и с втората, и с третата...) Това, което помня много, много отчетливо е как прелиствам последната страница на третата книга и се питам "Това ли беше?" Защото не можех да повярвам, че е свършила.
  Обичам тази трилогия и се радвам, че я прочетох.

5. Мъглороден

  МОИТЕ ПРЕКРАСНИ БЕБЧЕТА, ЛЮБИМАТА МИ ТРИЛОГИЯ, КАК НЯМА ДА Я ПРИТЕЖАВАМ ЦЯЛАТА!

  Не мисля, че имам какво повече да кажа по въпроса.  

6. Гневът и зората
  
  Не помня нищо от The Rose and the Dagger, освен края и малко от началото и може би средата. Мислейки за книгата, мога да сглобя повечето от събитията, но това няма значение точно това. Книгата е прекрасна като първата, макар и малко да се различава от нея. Дали се отдалечава от оригиналната история, не знам.
  Напоследък се улавям как бъркам трите авторки- Рене Ахдие, Сабаа Тахир и Тахере Мафи, оплитайки книгите им, но какво да направя. 

  Това е за днес от мен. Преди матурата ще издирвам едно от училищата, в които съм (по английски съм в моето!) и се надявам да успея да почета малко. Надявам се поста да се е получил добре и скоро трябва да имам ревю на Без милост. Силно се надявам да успея, а за матурите... Надявам се да не ми прецакат дипломата, хах.

Кои са някои от вашите цели поредици, които притежавате и сте чели?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...