вторник, 13 юни 2017 г.

ACOTAR/TOG Would You Rather Tag


Благодаря на Мели за страхотната снимка и тага! На свой ред ще поканя всеки, който има желание да го направи. 

1. Да бъдеш част от вътрешния кръг на Рисанд или част от двора на Елин?

  Като се има предвид, че двора на Ейлин е малко под напрежение и зает с повече драми, със сигуност бих предпочела да съм част от този на Рис, пък и харесвам илирианците.


2. Да живееш в Притиан като човек (преди ACOTAR) или в Адарлан като елф (преди TOG)?


И аз като Мели ще избера да съм елф в Адарлан преди събитията от поредицата, за да си имам магията и да си живея щастливо. Защо не искам да съм в Притиан? Освен че да си човек е скучно и опасно, там те са били и слуги преди войната, така че, не мерси.

3. Да бъдеш пленен/на Под планината(завинаги) или поробен/на в Ендовиер(завинаги)?

И в двете биваш подлаган на сериозни мъчения, но докато в едната книга затворът дълго време продължава да работи, то в другата (Двора) биват всички освободени още в първата книга. Предпочитам да страдам по-малко, така че бих се поставила в Под планината.

4. Да се биеш срещу Ианта или срещу Калтейн?

Тея преводи са много интересни. Всеки без проблем превежда Ja като Я, но не и Ia като Я. Логика (на жена). Аз я наричам Янта и с радост бих й ступала задника.


5. Да контролираш Котела или Ключовете на Уирда?

Искам голямата тенджера!

6. Да празнуваш Звездопада или Самхейн?

Звездопада според мен е по-интересен и по-красив. Винаги съм обичала да бъда на открито, особено вечер и да наблюдавам звездите. Едно от нещата, които ми липсат от село е чистото и хубаво небе със стотиците звезди!

7. Да имаш бебе прилеп или бебе ястреб? (това е препратка към Рисанд и Роуан, ако разбирате на къде бие този въпрос)

Не искам деца, не ми пука, че това е като игра. Вместо това ще избера библиотеката на Рис с нещото в нея!

8. Да рисуваш с Фейра или да ядеш шоколад с Елин?

Ами аз съм отчайващо бездарна с четката или молива, затова със сигурност с Ейлин (мразя бг варианта пък!) бихме могли да си похапнем много шоколад...И торта...И бонбони...И мъфини...И още шоколад...

9. Да бъдеш партньор с Рис или Роуан?

Ами тъй като най-наскоро прочетох третата на двора, казвам на 100% Рис. Освен по характер той е повече мой тип, защото...ами не си падам по руси сега, повдига ми се вече от тях! (Нищо лично към русите, особено естествените.)



10. Да бъдеш партньор с Фейра или с Елин?

О, Ейлин със сигурност! Ако съм с Фейра, най-вероятно ще се избием! XD (Проблемите на творците *deep sigh*)

11. Да убиеш Ераван или Кралят на Хиберн?

  Ераван. Сериозно ли?! Къде в ERAWAN видяхте В, бе, хора?! Т'ва да не ви е немски или фонетичната клавиатура -_- 
  Хиберн дори няма да го коментирам. Смятам го за невъзможно за произнасяне от англоговореящ... Изведнъж много се зарадвах, че съм изчела всичките книги на английски, спестила съм си тудността да казвам Хиберн... Казва се ХАЙБЪРН, а може и без р-то. -_-
  Това не трябваше да е таг, а пост от типа на "Реакциите ми към превода".
  Та, да се върнем на въпроса- Бих избрала да убия и двамата, особено преведената им версия.

12. Кой шип да се сбъдне: Мориел или Насиан?

Насиан. Защото прочетох третата книга и знам отговорите на много въпроси и  имам още повече въпроси. (Пък и Неста ще подлуди Касиан, както и той нея. Това е единственото, което харесвам в нея- колко са забавни отношенията им.)


13. Да летиш с тринадесетте или с илирианец?

Ако илирианецът е някой от възпитаните...О, да! Не бих се качила при онези вещици... Не бих и яхнала някое такова нещо...По-скоро предпочитам истински човешки ръце да ме държат. Най-вече защото моите много се потят и най-много да падна от другото същество.

14. Да бъдеш част от Двора на мечтите или Двора на Терасен?

Ами Двора на Терасен още не е завършен, а Дворът на Мечтите е уникален!

16. Предпочиташ сериалът за Стъкленият трон да не процъфти или вероятен филм по Двор от рози и бодли?

  Предпочитам да не съсипват хубавите книги като правят глупости като сериали, филми, пиеси, мюзикъли, опери и така нататък. Виж, един круиз на тема ACOTAR или ToG, няма да откажа...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...