неделя, 6 август 2017 г.

July Wrap Up


  Естествено, че ще забравя да си направя един от най-лесните постове. Особено когато нямам кой знае колко за показване. Това сигурно не се е случвало в последните 4 години- да имам толкова малко прочетени за месец книги. Не се е случвало и в този блог със сигурност. 
  Затова и ще направя малко по-различен вид равносметка този месец.

Прочетени книги:
1. The Gamble

 Тъй като обичам Завещанието и Ново начало на Кристен Ашли, реших да се преместя на друга нейна поредица, докато чакам изизането на тази. Много харесвам книгите й и макар да имах лек проблем с героите в тази, пак я заобичах истински и много й се насладих. Естествено, нямам ревю, но това няма значение. Книгата е страхотна.

2. Bleach Volume 1-9

  Докато гледах анимето Bleach реших да пробвам да чета манга, не е като да не ми хареса, но не е за мен. Не знам защо, но явно предпочитам отново двете крайноси- или само текст, или само картинки, смесено не ми се получава.
  Но все пак, обичам Bleach!
(В Goodreads ги показваше като отделни "книги" и първоначално така ги бях записала, но не ми се теглеха 9 корици на отделните volume-чета.)

3. The Eighth Day

 Преди няколкото години бях видяла тази книга в Goodreads и съвсем наскоро се светнах, че може да я изтегля, затова и го направих. Осмият ден е една много интересна middle grade книга, която оцених на 4 звезди. Тъй като не съм фен на MG, дори повече, отколкото не харесвам YA, то означава, че книгата със сигурност е добра.  
  В нея има действие, мистерия и дори забавни моменти и смятам да завърша трилогията, защото за мен си заслужава.

Купени книги:

  В чест на Алеята на книгата си купих няколкото книги, но не и от самата Алея. Имам дори ПОСТ затова. Но, малко по-рано тази седмица си купих още 2 (едната от шатрата на Ибис!) и понеже не ми се чака до края на август, за да ги покажа, реших да го направя тук. Първо, в миналия ми ПОСТ може да видите трите книги, които си закупих преди това.
  Ето и новите ми попълнения:

  Това копие е от така наречените "джобни" книги и струваше само 16 лева, сравнено с нашата, която е 24. Знам, знам, че е с твърди корици, но ако беше с меки, пак щеше да струва 20 лева, вижте Хилядният етаж за доказателство.
   Доста дълго се колебах дали да си я взема или не, понеже съм доста скептично настроена към нашумелите книги. Реших дори да не чета ревюта докато не прочета книгата, защото иначе започвам да виждам проблеми там, където няма. Само се надявам да ми хареса, но и да не ми, 8 лева разлика са си 8 лева! Дори на Алеята нямаше да ми излезе толкова евтино, а и не харесвам българската корица, защото тази, която виждате на моята снимка е оригиналната на меките и твърдите корици (но не съм сигурна на Англия или на САЩ), а роклята на нашата, заедно с още няколко подобни е това, което се вижда под обложката на изданието с твърдите корици на английски. Даже ще покажа снимки.
  

Нарочно съм ги направила така големи, че да излизат от рамката на съдържанието ми,
за да се виждат.
  Наясно съм, че кориците на книгите също си имат права, които трябва да се закупят, но нашата работа просто ми прилича на наполовина свършена. И по мое мнение, можеше и по-добре, но тъй като така и не възнамерявах да я купя на български, не се оплаквам много. Преводите на Бард и без това не са ми любими.



  Тук вече всеки научи, че имам слабост към любовните романи на Ибис. (Пост 1 и Пост 2) Исках от доста дълго време да си купя През онази нощ..., защото...ами, вижте корицата! Жената е с книга! И аз нали обичам такива неща... 95% cover buy, но освен това съм доволна от останалите книги на Джули Джеймс, които прочетох, така че не е като да няма да я чета.

  Преди малко като казах, че обичам неща с книги на тях се сетих за нещо, което исках да разкажа. 
  Преди няколко седмици влязох в една книжарница, на която се натъкнах случайно, докато с една приятелка обикаляхме насам натам. Вътре тапетите бяха книжни! Изглеждаше като стара библиотека! Беше много красиво, защото, както казах, самите тапети бяха на рафтове с книги с кожени корици и изглеждаше много яко! Като старовремска библиотека... Отначало дори не видях истинските рафтове... #опа

Изгледани анимета:



Изгледа целия Bleach и искам още, но не искам още и да... Много му се радвам. Преди няколко години го бях започнала и зарязала на най-интересното, чак се чудя на себе си. Сега съм просто... Уау.


И понеже след всяко тежко четиво е ред на леко, реших да видя едно от тези анимета (Yuri on Ice) и просто се влюбих в него. То е толкова сладко, толкова хубаво... Разтапям се от сладост...


  Ето защо помолих за още препоръки и сега гледам това. Казва се Sekai-ichi Hatsukoi и е много сладко и то! И дори не се разказва за една главна двойка, а за 3. Всичко е момчета, макар и да не си личи много.

Съдете ме, не ми пука, запалих се и докато не ми мине периода ще ви надувам главите и с това, освен с всичко що е книжно.

1 коментар:

  1. Ако Sekaiichi Hatsukoi ти харесва, гледай и Junjou Romantica. От един и същи автор са, което обснява големите прилики, но пък е сладко.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...